Maybelline the Colossal Volum' Express Mascara!

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Κορίτσια γεια σας!

Ελπίζω να είστε όλες καλά!

Η mascara είναι ένα από τα προιόντα που αλλάζουμε συχνά κυρίως γιατί τη χρησιμοποιούμε περισσότερο από άλλα. Γι' αυτό και τα blogs είναι γεμάτα reviews. Θα προσθέσω σε αυτά, λοιπόν, κι εγώ το δικό μου review για τη mascara που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό!



Είναι η Maybelline the Colossal Volum' Express Mascara. Ισχυρίζεται ότι δίνει όγκο στις βλεφαρίδες μόνο με μια στρώση. Όπως οι περισσότερες μάσκαρες για όγκο, το βουρτσάκι της είναι μεγαλύτερο και οι τρίχες πιο πυκνές:

 
Δείτε το κι από πιο κοντά:
 
 
Συνήθως στη διαφήμιση κάποιας μάσκαρας το μοντέλο φοράει ψεύτικες βλεφαρίδες. Ποιό το νόημα της διαφήμισης θα μου πείτε; Δεν έχω ιδέα!
 
Ας δούμε την εφαρμογή της στις δικές μου βλεφαρίδες οι οποίες δυστυχώς είναι κοντές και ανοιχτόχρωμες :P
 
 
Με μία στρώση:
 
 
Με μια δεύτερη στρώση:
 
 
Οι φωτογραφίες κάνουν το αποτέλεσμα λιγότερο έντονο από ότι είναι στην πραγματικότητα, παρόλα αυτά μπορείτε να δείτε πως η πρώτη στρώση δίνει πιο φυσικό αποτέλεσμα ενώ με τη δεύτερη οι βλεφαρίδες έχουν αυτό το spidery effect.
 
Μπορείτε να δείτε την εφαρμογή της και εδώ:
 
Οι μάσκαρες της Maybelline κοστίζουν γύρω στα 15 ευρώ, πολλές φορές όμως θα της βρείτε με έκπτωση 2 ή 3 ευρώ από την αρχική τιμή. Πωλούνται σε όλα τα μεγάλα καταστήματα καλλυντικών (Hondos Center, Gallerie de Beaute, Sephora).
 
Συνολικά είναι μια καλή μάσκαρα. Δεν βαραίνει τις βλεφαρίδες και αφαιρείται εύκολα με κρέμα ντεμακιγιάζ. Αν οι βλεφαρίδες σας είναι πιο σκούρες ή πυκνότερες από τις δικές μου ίσως το αποτέλεσμα να είναι αρκετά διαφορετικό.
 
Αν έχετε κάποια πρόταση για μάσκαρα ιδιαίτερα για μικρές και αραιές βλεφαρίδες αφήστε τη στα σχόλια!
 
Θα τα πούμε στο επόμενο post!
 
 

6 σχόλια:

  1. είναι πού καλή μάσκαρα!μπορείς να βρεις μάσκαρα αυτής της εταιρίας καισ πολλά sites με πολύ χαμηλές τιμές 6-8 ευρώ!
    http://jiubilo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν παίρνω συχνά από το Internet αλλά αν είναι στη μισή τιμή όπως λες είναι σίγουρα καλή ευκαιρία!

      Διαγραφή
  2. Την έχεις βγάλει από λάθος γωνία ρε χαζό! Πάντως μια χαρά αποτέλεσμα-προτιμώ τη μία στρώση πάντως έτσι όπως φαίνεται. Από Maybelline η καλύτερη για μένα είναι η Cat-eye (μυρίζει και τέλεια!). Αλλά γενικά σαν τη "Τhey're real" δεν είναι καμία. Δεν ξέρω αν το έχεις παρατηρήσει αλλά από τότε που την αγόρασα σταμάτησα να φοράω και ψεύτικες (αυτό σήμερα το διαπίστωσα!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να είναι η επόμενη που θα δοκιμάσω ;)

      Διαγραφή
    2. Αυτή η μάσκαρα εμένα δε μου κάνει καθόλου....χάλια αποτέλεσμα στα μάτια μου...!!!Τώρα τελευταία δοκίμασα από Sephora την Outrageous Volume Mascara και μπορώ να πω ότι με ικανοποιεί ιδιαίτερα!

      Διαγραφή
    3. Μμμ δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μάσκαρα Sephora. Ευχαριστώ για το tip!

      Διαγραφή