Statement Necklaces for Spring!

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Καλησπέρα κορίτσια!

Κάθε Πέμπτη στη Γλυφάδα έχει υπαίθρια αγορά στην οποία μπορείς να βρεις αρκετά και οικονομικά πραγματάκια κι έτσι αποφάσισα σήμερα να πάω να τη δω από κοντά!

Δεν ήθελα να ψωνίσω και πολλά, ήθελα καιρό όμως να πάρω μεγάλα και bulky κολιέ τα γνωστά σε όλες statement necklaces. Όπου τα έβλεπα είχαν γύρω στα 10-15 ευρώ και δεν μου πήγαινε να δώσω τόσα για ένα trend που μπορεί του χρόνου να μην είναι in!


Πήρα λοιπόν αυτά τα δύο που είχαν 3 ευρώ το ένα! Η ποιότητα δεν είναι και τέλεια αλλά δεν είχα μεγάλες προσδοκίες! Ευελπιστώ να μην σπάσουν την πρώτη φορά που θα τα βάλω! :P (Να σημειώσω ότι το κίτρινο είναι αρκετά πιο έντονο από ότι φαίνεται στη φωτογραφία.)

Θα κάνω σίγουρα κάποιο OOTD με ένα από αυτά οπότε stay tuned!

Αξίζει να περάσετε από την αγορά αυτή ή κάποια που βρίσκεται πιο κοντά σας (σίγουρα υπάρχουν αντίστοιχες και σε άλλες περιοχές) καθώς μπορεί να βρείτε κάποια καλά deals!

Σας φιλώ!

 

15 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Thanks love! Ε μα στο τελευταίο OOTD μου λέγατε ότι θα πήγαινε ένα statement necklace οπότε είπα να πάρω! Χαχα <3

      Διαγραφή
    2. Ε ναι θα πήγαινε! Τέλεια, θέλω να τα δω φορεμένα!

      Διαγραφή
  2. το γαλαζιο είναι φοβερο ο,τι πρεπει για καλοκαιρι!!

    http://mairhxeno.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι πρέπει δεν λες τίποτα! Ευχαριστώ για το σχόλιο! :)

      Διαγραφή
  3. Χαχαχα εγώ πρέπει να σου έλεγα για το κολιέ στο άλλο ποστ!!

    Βασικά καλά έκανες και πήρες και με 3 ευρώ και να σου πω την αλήθεια μου εγώ περίμενα τις εκπτώσεις γιατί τα 15 ευρώ μου φαινόντουσαν πολλά. Μη νομίζεις ότι αυτά στα καταστήματα είναι καλύτερα τα περισσότερα είναι ήδη χαλασμένα πριν τα φορέσεις καν... αφού είναι όλα κακοφτιαγμένα!!!

    Πού στη Γλυφάδα γίνεται η αγορά;

    Λατρεύω το κίτρινο κολιεδάκι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εσύ μου το είπες!!! Έχεις δίκιο, έχω δει κι εγώ πολλά σπασμένα που δεν τα αποσύρουν κιόλας. Η αγορά γίνεται στην κάτω Γλυφάδα στο δρόμο προς το Hondos Center, κάθε Πέμπτη μόνο. Για ώρες δεν ξέρω αλλά είναι σιγουρα πρωί μέχρι μεσημέρι!

      Διαγραφή
    2. Νομίζω κατάλαβα πού γίνεται... έχει γενικά ποικιλία;;

      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ και να τα χαρείς όλα!!!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ! Έχει διάφορα πράγματα από κοσμήματα και ρούχα μέχρι είδη σπιτιού και λουλούδια! Μην περιμένεις σούπερ ποιότητα, αξίζει να ρίξεις μια ματιά πάντως αν μένεις σχετικά κοντά. :)

      Διαγραφή
  4. Eίναι πολύ ωραία μου αρέσει περισσότερο το μπλέ!!
    Μεγειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτός ο συνδυασμός γαλάζιο-χρυσό! :)

      Διαγραφή
  5. Πολυ ομορφα και τα 2 ! Και πολυ οικονομικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. poso ma poso wraio to kitrinaki!!!an ki egw den foraw kitrino, se galazio, foux, i tirkouaz tha itan exisou wraio!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είχε σε πολλά χρώματα από ότι θυμάμαι! Και όντως ήταν πολύ όμορφο και σε γαλάζιο! Αυτό που λες το παθαίνω κι εγώ με το πορτοκαλί, δε μου αρέσει καθόλου!

      Διαγραφή