Sephora Smoothing Primer!

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Hello beauties!

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αγοράσει ποτέ κάποιο primer για να χρησιμοποιήσω σαν βάση κάτω από το μακιγιάζ μου. Εδώ που τα λέμε σπάνια φοράω foundation έτσι κι αλλιώς. :)

Χάρηκα πάντως που βρήκα 2 δειγματάκια του Sephora Smoothing Primer στην τσάντα μετά από αγορά στο συγκεκριμένο κατάστημα.


Τώρα που ζέστανε και ο καιρός σκέφτηκα οτί θα ήταν καλή ιδέα ένα τέτοιο προιόν που θα κάνει το μακιγιάζ να διαρκεί περισσότερο και να μη "λιώνει".

Αυτό το review λοιπόν δεν είναι σαν τα άλλα (αφού δεν έχω χρησιμοποιήσει primers), απλά δίνω τη γνώμη μου για μια κατηγορία προιόντος που χρησιμοποιώ πρώτη φορά!

Να πω αρχικά ότι η ποσότητα που βάζουν στα δείγματα είναι τεράστια και ειδικά στην περίπτωση αυτή χρειάζεται μόνο το 1/4. Μη βάζετε περισσότερο από όσο χρειάζεται μόνο επειδή υπάρχει διαθέσιμο.

Ας πάμε στη διαδικασία: Το άπλωσα με τα δάχτυλα, μπορείτε και με πινέλο βέβαια. Μην έχοντας χρησιμοποιήσει κάτι παρόμοιο η υφή του μου φάνηκε περίεργη, στην αρχή δεν ήμουν φαν αλλά έκανε το δέρμα κάπως πιο απαλό. Το άφησα 2-3 λεπτά να στεγνώσει και άπλωσα το tinted moisturizer όπως θα έκανα κανονικά. Δεν είδα καμιά διαφορά στην εφαρμογή.

Όσο για το καίριο ερώτημα αν έκανε το μακιγιάζ να διαρκέσει περισσότερο θα έλεγα όχι και τόσο. Μετά παρατήρησα ότι το προιόν δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο! Το μόνο που λέει σαν χαρακτηριστικό του είναι το smoothing. Αυτό πάντως το πετυχαίνει!

Συνολικά, δεν ξέρω πως νιώθω με την ιδέα του primer. Ίσως να φταίει ο τύπος του δέρματος μου? Ίσως που δεν χρησιμοποιώ καθαρά foundation? Θα σας γελάσω. Είναι πάντως κάτι που δεν νομίζω ότι χρειάζομαι ώστε να ξοδέψω χρήματα σε αυτό.

Εσείς το θεωρείτε απαραίτητο βήμα στο καθημερινό σας μακιγιάζ? Έχετε κάποια συμβουλή να μου δώσετε? :)

Ελπίζω να σας άρεσε το review αν και είμαι primer noob! :P

Εύχομαι σε όλους και όλες Καλό Πάσχα!!!

 

21 σχόλια:

  1. Κοραλλία μου, πολύ ενδιαφέρον review!!!
    Εγώ χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο primer εδώ και αρκετό καιρό. Έχω λιπαρό δέρμα και έχω προσέξει ότι με τη χρήση του, το foundation μου (natural fix) έχει πολύ μεγαλύτερη διάρκεια και απλώνεται ευκολότερα.
    Βέβαια όπως όλα τα καλλυντικά σε κάθε δέρμα λειτουργούν διαφορετικά!
    Και βέβαια συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που λες...Δεν χρειάζεται να ξοδεύουμε χρήματα σε προϊόντα που δεν λειτουργούν σε εμάς, ή που δεν χρειαζόμαστε!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Ναι, δεν πρέπει να κρίνουμε ένα προιόν μόνο από το πώς φάνηκε σε κάποιο άτομο! Και τα δέρματα διαφέρουν! Κάτι που δεν ταιριάζει σε μένα μπορεί να ταιριάζει σε κάποιον άλλον και αντίστροφα! Μπορεί να βρω κι εγώ ένα primer που κάνει θαύματα στο δέρμα μου και να αναθεωρήσω, πού ξέρεις? :)

      Διαγραφή
  2. Προσωπικά μου αρέσουν τα primers που δίνουν ματ αποτέλεσμα και βοηθούν το μακιγιάζ να διαρκεί περισσότερο, τα χρησιμοποιώ περισσότερο το καλοκαίρι και όταν έχει υγρασία και με βοηθούν αρκετά. Επειδή εσύ χρησιμοποιείς tinted moisturizer μήπως δεν πρέπει να βάζεις primer ώστε να είναι απευθείας στο δέρμα σου το tinted moisturizer και να σε ενυδατώνει; Αυτή την απορία την έχω εδώ και καιρό... Το ίδιο και για τις ΒΒ κρέμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο. Γι αυτό και δεν ήμουν απόλυτη στο review μου! Ίσως δεν ταιριάζει στο δέρμα μου, άλλες κοπέλες δεν μπορούν χωρίς αυτό ειδικά το καλοκαίρι όπως λες! :)

      Διαγραφή
  3. Εμένα δε μ'ενθουσίασε το συγκεκριμένο, προτιμώ το Dream Smooth της Maybelline. Πάντως ίσως δεν πρέπει να το αφήνεις να απορροφάται και πλήρως, εγώ τουλάχιστον δεν το αφήνω γιατί θέλω να "γλιστράει" το foundation επάνω του, τα αναμιγνύω κάπως δηλαδή. Πολύ ωραίο review Κοραλλάκι!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγάπη! Από ότι έχω δει και σε βιντεάκια πρέπει να το αφήσεις λίγο να "κάτσει" στο δέρμα. Θα σου κλέψω αυτό της Maybelline για μια δοκιμή πάντως να το συγκρίνω!! ;)

      Διαγραφή
    2. Μπορείς πάντως να τα αναμίξεις, κάποια το είχε πει, δε θυμάμαι, είναι το ίδιο πράγμα ουσιαστικά - για μένα καλύτερα λειτουργεί έτσι πάντως. Αν το προλάβεις γιατί είναι στα τελευταία του:P Πάντως κι ένα swatch να κάνεις όταν το δεις, τη διαφορά την καταλαβαίνεις!

      Διαγραφή
  4. δεν εχω δοκιμασει και εγω καποιο primer αλλα ειναι στη wish list μου! Αλλα ακομα δεν ξερω ποιο ακριβως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια απ'τα ίδια κι εσύ δηλαδή! Πριν αγοράσεις κάποιο ζήτα να σου δώσουν μερικά δειγματάκια για να διαλέξεις αυτό που σου αρέσει εσένα καλύτερα! :)

      Διαγραφή
  5. δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ primer,αλλά θα ήθελα ένα,πιο πολύ για το βραδυνό μακιγιάζ,αλλά ακόμη δεν το έχω επιχειρήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοίτα κι εγώ το πρώτο είναι που δοκιμάζω όπως διάβασες αλλά θα σου έλεγα να δοκιμάσεις κάποιο αφού το θες και για το βραδυνό μακιγιάζ σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοραλλία μου και εγώ πήγαινα να το αγοράσω το συγκεκριμένο και όταν είδα την υφή δεν ενθουσιάστηκα, ευτυχώς μου δώσανε και εμένα δείγματακια.... Η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι να το χρησιμοποιήσω γιατί έχω πολύ λιπαρό δέρμα... χμ... θα εκφέρω γνώμη εν καιρώ, όπως και να 'χει πολύ ωραίο review!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Κι εμένα στην υφή μου τα χάλασε λίγο! Θα χαρώ να δω και δικό σου review πάνω σε κάποιο primer! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. poso yperoxo post...
    SE proskalw sto blog mou exw diagwnismo.
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/2013/05/lierac-loves-womensummer-giveaway-is-up.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχεις βραβειάκι αν θέλεις πέρασε από το blog να το παραλάβεις!!!!!!
    http://zoydaki1985.blogspot.gr/2013/05/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκιά μου Κοραλλία έχεις και από μένα ένα βραβείο!!Περιμένω να το δω λοιπόν!
    http://tzen89.blogspot.gr/2013/05/lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω σ'ευχαριστώ πολύ κι εσένα! Με μπέρδεψαν στην αρχή αυτά τα βραβειάκια αλλά λέω να το κάνω κι εγω τελικά!!

      Διαγραφή
  11. Κι άλλο βραβείο....http://beautytipswithligeri.blogspot.gr/2013/05/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή