Rimmel Clear Complexion Powder!

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Hi!

Ήρθε η ώρα για το πολυαναμενόμενο (από μένα τουλάχιστον που περίμενα πώς και πώς να το γράψω!) review για την πούδρα που πήρα από τη Rimmel!

Είχα ακούσει για την Stay Matte που θεωρείται πολύ καλή από bloggers και vloggers και κορυφαία σε πωλήσεις και είπα να δοκιμάσω μια άλλη της ίδιας εταιρείας, την Clear Complexion.

 
 
Καλή πούδρα, δε λέω, κάνει αρκετά καλά τη δουλειά της, κρατάει το μακιγιάζ στη θέση του, δίνει κάλυψη, δεν αφήνει γυαλάδα και μένει όπως την εφαρμόζεις για ώρες, όμως για μένα έχει ένα τεράστιο πλην. Τη συσκευασία της. Και πριν πείτε ότι είμαι υπερβολική να σας προλάβω και να πω ότι τη δεύτερη μόλις φορά που τη χρησιμοποίησα, την έπιασα κατα λάθος μόνο από το καπάκι για να τη μεταφέρω (πολύ κακώς!) και έπεσε με αποτέλεσμα να σπάσει σε κομμάτια και το μπάνιο να γίνει χάλια. Την έσωσα όσο μπορούσα και παρόλο που ήμουν προσεκτική αφού την έπαθα βέβαια, αυτό συνέβη κι άλλη φορά. Μου έχει μείνει το μισό σχεδόν προιόν!
 
Συνεχίζω να τη χρησιμοποιώ καθώς πρόκειται για καλή πούδρα αλλά δεν νομίζω να ξαναγόραζα κάτι με παρόμοια συσκευασία!
 
Έχω την εντύπωση ότι και η Stay Matte έχει την ίδια συσκευασία. Όσες από σας την έχετε, σας έχει συμβεί ό,τι και σε μένα ή είμαι εγώ η απρόσεκτη?
 
Let me know!
 
Φιλάκια πολλά! :*

 

8 σχόλια:

  1. Ναι κι εγώ που έχω τη Stay Matte έχει ραγίσει σ'ένα σημείο το πλαστικό καπάκι. Το προϊόν μέσα όμως δεν έπαθε τίποτα - βασικά δε θυμάμαι να μου έχει πέσει, απλά πιέζεται με τα υπόλοιπα καλλυντικά στο νεσεσέρ μου. Είδα την κλήση σου το πρωί αλλά κοιμόμουν και μετά δούλευα, οπότε δε σε πήρα σήμερα:/ Πάντως έχει καλές πούδρες η Rimmel, εγώ θα ξαναπάρω σίγουρα απλά θα είμαι προσεκτική μωρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλές οι πούδρες τους συμφωνώ αλλά δεν τις αντέχω αυτές τις συσκευασίες! Αν βάλουν καπάκι με κούμπωμα θα ξαναπάρω σίγουρα!!! :)

      Διαγραφή
  2. οταν γινεται κατι τετοιο τσιριζωωω.τι κριμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα ναι...:/ Έλεγα να βάλω φωτογραφία με το πώς είναι τώρα αλλά λέω άστο! :D

      Διαγραφή
  3. Μμμ πολυ κριμα οντως, εχω ακουσει και εγω πολυ καλα σχολια για την stay matte, κι αυτη πρεπει να ειναι πολυ καλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει καλές πούδρες η Rimmel, μακάρι να είχαν πιο προσεγμένες συσκευασίες...

      Διαγραφή