"This, that or else" Beauty Tag!

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Δεν έχετε συνηθίσει να βλέπετε αναρτήσεις από μένα 2 μέρες συνεχόμενες, να 'μαι όμως! Είδα αυτό το post πρώτα από τη Λυγερή η οποία με έκανε και tag και δεν αφήνω να περάσει καιρός, αυτό θα το κάνω από τις πρώτες!




1.Sephora ή Hondos center;
Hondos Center. Υπάρχουν παντού κοντά μου και έχουν σχεδόν όλα όσα θέλω!
 
2.Too faced ή Benefit;
Benefit και μόνο για τις συσκευασίες τους!


3.Radiant,Erre Due ή Seventeen;
Μ' αρέσουν και οι 3, θα πω Seventeen!


4.Αφροντούζ ή αφρόλουτρο;
Για να είμαι ειλικρινής, νόμιζα ότι είναι το ίδιο. Τώρα που έμαθα τη διαφορά, αφροντούζ!


5.Body butter ή Body lotion;
Και τα 2! Ανάλογα αν βιάζομαι οπότε προτιμώ lotion ή αν μένω σπίτι οπότε προτιμώ butter!

6.Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι;
Κρεμοσάπουνο, πιο εύκολο και έχουν πιο ωραία αρώματα συνήθως!
  
7.Νύχια μακριά ή κοντά;
Μεσαία θα πω, όχι δεν κλέβω αλλά δε μ'αρέσουν όυτε τα πολύ κοντά ούτε τα πολύ μακριά.

8.Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά;
Βόλτα! Ειδικά με καλό καιρό!
 
9.Μονές σκιές ή παλέτες;
Παλέτες φυσικά!

10.Αγαπάς κοντά ή μακριά μαλλιά;
Τα είχα και τα 2, αγαπώ και τα 2 αλλά τείνω να προτιμώ τα μακριά που μπορείς να τα αφήσεις χωρίς πολλά πολλά και πάλι δείχνουν όμορφα!
 
11.YSL,Dior ή Estee Lauder;
YSL μόνο επειδή από κει είναι ένα από τα αγαπημένα μου κραγιόν! Δεν λέω όχι σε Dior και Estee Lauder εννοείται!

12.Glowbox,Cherrybox ή Beautytestbox;
Δεν έχω πάρει ακόμα κάποιο κουτάκι!
 
13.Υγρό ή gel eyeliner;
Δεν φοράω συχνά κανένα από τα 2, θα πω gel γιατί μπορείς να το ελέγξεις ευκολότερα.

14.Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα;
Κλασική! Τι θέλουμε κι άλλες ηλεκτρικές συσκευές στη ζωή μας? :P
 
15.Σφουγγάρι ή λούφα;
Από πάντα χρησιμοποιώ λούφα και δεν αλλάζω!

16.Χωρίστρα στην μέση ή στην άκρη;
Ακρή, άκρη και πάλι άκρη!
 
17.Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε σκουλαρίκια,βραχιόλια ή δαχτυλίδια;
Από το καλοκαίρι φοράω συνέχεια δαχτυλίδια αλλά και το ρολόι μοθ δεν το αποχωρίζομαι!

18.Ματ ή shimmer σκιές;
Ματ, shimmer μόνο σε μορφή κρέμας και σπάνια.
  
19.Ηλιοθεραπεία ή όχι;

Όχι με την έννοια να κάθομαι ακίνητη σε μια ξαπλώστρα, κάνω όμως πολλές βόλτες κατά μήκος της παραλίας. Θεωρείται ηλιοθεραπεία?

20.Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι;
Σπίτι, κομμωτήριο μόνο για κούρεμα!
 
21.Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι;

Έχω ένα μικρό, δεν θα έλεγα όχι σε άλλο αλλά δεν είμαι και τρελαμένη με τα τατουάζ!

22.Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε ή έχετε κάνει αλλού piercing;
Μόνο αυτιά, 1 στη μία μεριά, 2 στην άλλη, το κλασσικό χαχα!
 
23.Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα ή καλλυντικά;

Μάλλον όλες θα πείτε καλλυντικά, εγώ πάντως ρούχα παίρνω!

24.Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του;
Εξαρτάται από το ποιός είναι αυτός ο κάποιος! Τις φίλες μου ναι, τις εμπιστεύομαι απόλυτα, αγόρι με τίποτα!

25.Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς;
Πάλι σπίτι θα πω εδώ. Κάνεις ό,τι θες, όπως το θες!



Ήρθε η ώρα να κάνω tag μερικές κοπέλες από αγαπημένα μου blogs και όσες θέλουν το κάνουν!

Χαρά - Jiubilo
Μάχη - Stylicious my friend 
Βίκυ - Beauty and the food beast
Jenny - Mirror Mirror
Κατερίνα - Sugar Queen
Αλεξάνδρα - Study About Fashion
Κωνσταντίνα - Konsty
Ντίνα - The Beauty Fairy
Νικολέττα - Beauty Talk With Nikoletta

Όποια άλλη θέλει ας κάνει αυτό το tag, μου αρέσει πολύ να διαβάζω τις απαντήσεις σας! Φιλιά πολλά!

35 σχόλια:

  1. πολύ ωραίες απαντήσεις!!!σε ευχαριστώ και για το ταγκ!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε εγώ ήξερα την διαφορά του αφροντούς με το αφρόλουτρο!!χαχα!!
    Πολύ ωραίο αυτό το tag!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά που δεν ήμουν η μόνη!!! Κάντο κι εσύ, σε κάνω tag τώρα! :D

      Διαγραφή
    2. xaxa!Ωραία!!Σε κάνω και γω!Χα!(ανταλλαγή!)
      http://soundtrackofmy-e-life.blogspot.gr/2013/10/liebster-award-vol2.html

      Διαγραφή
    3. Τέλεια! Περνάω από το blog σου να το δω! :)

      Διαγραφή
  3. Τέλειο τέλειο τέλειο tag! :D Πφφ. Δεν ξέρω τι να σου γράψω, ήταν αναμενόμενο για μένα :P ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ POST!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αφού με ξέρεις! ;)
      Πάντως και άπειρο χρόνο να είχα (μη βλέπεις τώρα που είναι κλειστή η σχολή) θα με βαριόσασταν! Χαχαχα!

      Διαγραφή
  4. τελειες απαντησεις Κοραλλια και σε ευχαριστω πολυ για το tag θα το κανω καποια στιγμη οταν δεν θα νιωθω σαν ζομπι χαχα, ναι και εγω δεν ειχα καταλαβει την διαφορα απο το αφρολουτρο με αφροντουζ χαχα :P φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω καταλάβει ότι κουράζεσαι πολύ τον τελευταίο καιρό! Όποτε μπορείς κάντο, είχε πλάκα! :)

      Διαγραφή
  5. Τέλειες απαντήσεις!! Νομίζω σε όλα συμφωνώ μαζί σου!! :) Σ΄ευχαριστώ και για το tag και θα το κάνω σύντομαα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα! Κάντο κι εσύ, έστω κι αν έχουμε παρόμοιες απαντήσεις! :)

      Διαγραφή
  6. Τι ευχάριστο post Κοραλλία μου! Κυλάει νεράκι όταν το διαβάζεις! Πολύ ωραίες απαντήσεις!
    Φιλάκιααα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ το έχω διαβάσει ήδη από τη μέρα που ανέβασες και ξέχασα να σου σχολιάσω χιχι... από τις πιο ωραίες απαντήσεις που έχω δει ως τώρα... μόλις ξεκλέψω κι εγώ λίγο χρόνο θα το ετοιμάσω!!! Σ'ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά βρε! Ξέρεις πόσες φορές μου συμβαίνει κι εμένα? :)
      Τίποτα, ανυπομονώ να διαβάσω και το δικό σου!

      Διαγραφή
  8. Ένα ακόμα βραβείο! :)) χχ http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/2013/10/liebster-award-vol-1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολλά tag και βραβεία και δεν προλαβαίνω να τα γράψω χιχι! Ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίες απαντήσεις !!! :D:D:D To έχω κάνει και εγώ το tag στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Είναι ωραίο αυτό το tag, θα δω και το δικό σου! Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  10. Βλέπω συμφωνούμε στα περισσότερα!!!!!!!
    Ρούχα κι εσύ ε???Κι εγώ πιο πολύ θέλω ρούχα...αλλά τείνω σε καλλυντικά γιατί ίσως είναι πιο οικονομικά!!Με 10€ πχ θα πάρεις ενα ωραίιο κραγιόν..ρούχο όμως δύσκολα!
    Φιλάκιαααααα και ευχαριστώ και πάλι πολύ για το tag!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούχα ναι γιατί πιστεύω πως ένα καλό κομμάτι θα μείνει περισσότερο από ένα κραγιόν π.χ.! Δεν ξέρω, έτσι μου έχει κάτσει! Χαχα τίποτα, χαίρομαι που το έκανες! :)

      Διαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ πολυ΄για το tag γλυκο μου <3 πολυ ωραιες απαντησεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα! Το ξέρω ότι έκανες κι άλλο tag πρόσφατα αλλά αν θες κάνε κι αυτό! :)

      Διαγραφή
  12. Με αφορμή το tag σε ανακάλυψα και πολύ χάρηκα!!!Ωραίες απαντήσεις!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εσύ Θεοδότα μου είσαι που το ξεκίνησες ε? Τέλειο tag και πολύ καλές ερωτήσεις! Πώς και δεν σε ακολουθούσα ήδη? Θα αλλάξει αυτό όμως! Χιχιχι φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Σημασία δεν έχεις ποιος το ξεκινά αλλά ποιος το συνεχίζει και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη!!!Φιλάκια και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  13. Το έκανα κι εγώ! Δες εδώ!!!! :)

    http://yoursnatty.blogspot.gr/2013/10/this-that-or-else-beauty-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή