Love Game Tag!

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Ο Γενάρης ξεκίνησε με tag για το blog και έτσι θα ξεκινήσει και ο Φλεβάρης από ότι φαίνεται! Και αφού ο μήνας που μπαίνει σήμερα συχνά (αν όχι πάντα) ταυτίζεται με τη γιορτή των ερωτευμένων τι αρμόζει περισσότερο από το Love Game Tag ή αλλιώς Το Παιχνίδι της Αγάπης?
 























Πάντα σημειώνω τις κοπέλες και τα blogs που με κάνουν tag και αυτή τη φορά δεν βρίσκω πουθενά αυτό το χαρτί. Δεν θυμάμαι όλα τα κορίτσια και θεωρώ καλύτερο να σας ευχαριστήσω συνολικά παρά να ξεχάσω κάποια από σας. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκεφτήκατε!

Ερωτήσεις:

5 πράγματα που αγαπάς.
Τις αγκαλιές, τη θάλασσα, τις πυτζάμες μου, τα γλυκά, τα αστεία.

5 πράγματα που μισείς.
Το κρύο, τη ζέστη (ω ναι!), το ανθρακικό, τα nail wraps (όσοι είδαν το προηγούμενο post μου θα καταλάβουν) και όλα αυτά που στεναχωρούν το Γιάννη.

5 πράγματα που σου λείπουν.
Η ανεμελιά, being goofy, οι μεγάλοι περίπατοι, μερικοί πόντοι στο ύψος και έμπνευση για το πέμπτο και τελευταίο πράγμα που μου λείπει.

5 ευχές για το 2014.
Υγεία σε όλους, όχι άλλη στεναχώρια, να καταφέρετε τον μεγαλύτερο στόχο σας, να ονειρεύεστε και να χαμογελάτε!

5 όνειρα που θέλεις να γίνουν πραγματικότητα.
Να ταξιδέψω πολύ, να αποφασίσω τι θέλω να κάνω στη ζωή μου, να επηρεάσω θετικά πολλούς ανθρώπους, να αλλάξω έστω και κάτι ελάχιστο στον κόσμο και να νιώσω ευτυχισμένη.

Καλό μήνα να έχετε, είναι και σύντομος ο Φλεβάρης γι' αυτό εκμεταλλευτείτε τον γρήγορα γρήγορα αρχίζοντας από σήμερα! <3

18 σχόλια:

  1. Την έπαθα και γω με το τελευταίο ταγκ που δεν θυμόμουν ποιος με έκανε...πφφ...
    Τα 5 πράγματα που αγαπάς τα αγαπώ και γω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλη φορά θα θυμάμαι που έβαλα το χαρτάκι και σημείωνέ τα κι εσύ να μην τα ξεχνάς, βοηθάει! Είναι και τα 5 υπέροχα! ;)

      Διαγραφή
  2. Και γω την εχω πατησει..δεν θυμαμαι ποιες κοπελες με εκαναν tag..απο δω και περα θα σημειωνω γιατι κριμα ειναι..πολυ ωραιες οι απαντησεις σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα γιατί οι κοπέλες μας σκέφτηκαν :/
      Ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Κοραλλία μου :)) Τα nail wraps, εγώ πιστευω ήταν εξαιρετικά για πρώτη προσπάθεια βρε! Ουτε εγώ το έχω! Μη τα μισεις!! ;D xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική γλυκιά καλό μήνα και σε σένα!
      Χαχαχα ευχαριστώ για την υποστήριξη, εντάξει δεν θα τα μισώ :D

      Διαγραφή
  4. Κορίτσι μου τέλειο tag!
    Νομίζω και εμένα με έχουν κάνει αλλά δεν θυμάμαι!
    καλό μήναααα

    φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι γίνεται με τα tags? Τα ξεχνάμε όλοι τελευταία! :D
      Φιλιά πολλά Εύα μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το "να αποφασίσω τι θέλω να κάνω στην ζωή μου" πολύ μου άρεσε.Νόμιζα ότι μόνο εγώ δεν ξέρω χαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι νόμιζα και με παρηγορεί κάπως που δεν τα έχουν όλοι τόσο ξεκάθαρα!
      Σου εύχομαι να βρεις κι εσύ τι σου ταιριάζει! :)

      Διαγραφή
  6. Καλο μηνα Κοραλλια μου, ασε συμφωνω σε πολλα αλλά ειδικα εκει στο "να αποφασισω τι θελω να κανω στην ζωη μου" σε νιωθω απολυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι στην ίδια φάση είμαστε τελικά Κατερίνα μου, εύχομαι να το βρεις κι εσύ αυτό που θες να κάνεις! Καλό μήνα και καλωσήρθες! :)

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ δε θυμάμαι τα tags! Το ξέρουν όλοι νομίζω πλέον :P Τέλειο tag για πρώτη μέρα του Φεβρουαρίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω γιατί πάντα μου αρέσουν τόσο πολύ τα tag σου..! Φταίει το ότι γράφεις πολύ ωραία!
    Καλό μήνα Κοραλλία! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αλήθεια το λες? Είναι από τα καλύτερα σχόλια που έχω πάρει ποτέ!
      Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ Αλεξάνδρα μου! <3

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Κοραλλία μου! Συμφωνώ τόσο με τα 5 που θέλεις να γίνουν πραγματικότητα!
    Υ.Γ Έσβησα καταλάθος το comment σου στο τελευταίο μου post(άχρηστα smartphones).Just so you know, δεν το έκανα επίτηδες!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Βάσω μου καλό μήνα και σε σένα!
      It's ok καταλαβαίνω, κι εγώ είμαι λίγο απρόσεκτη με τα σχόλια! :D

      Διαγραφή