Outfits: Pj Shorts! (+ Giveaway)

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Όσοι με ξέρουν καλά γνωρίζουν ότι οι πυτζάμες είναι το αγαπημένο και πιο φορεμένο outfit μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να βρίσκομαι σπίτι και να φοράω ρούχα. Ε λοιπόν φέτος είναι in το καλύτερο για μένα trend που θα υπάρξει ποτέ (εντάξει υπερβάλλω λίγο): τα pj inspired ρούχα! Είναι τα πιο άνετα και βολικά χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δεν μπορούν να δείξουν κομψά με το κατάλληλο σύνολο. Εδώ σας δείχνω ένα casual outfit που έχω λατρέψει τον τελευταίο καιρό :)









Pj Shorts: Stradivarius
Celine Top: Myfashionfruit*
Gold Necklace: Pull & Bear
Sandals: Loval Shop
Nailpolish: Revlon Bubblegum 


*pr sample


Giveaway Time!


Αν θέλετε να κερδίσετε αυτό το top ακολουθήστε τα βήματα στην παρακάτω φόρμα :) Greece only!

a Rafflecopter giveaway

Καλή επιτυχία σε όλους!

28 σχόλια:

  1. Τέλειο το σορτσάκι! Το είχα δει κι εγώ και έλεγα να το πάρω! Τώρα που το βλέπω φορεμένο σε outfit μου φαίνεται ακόμα καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο διαγωνισμός σας δημοσιεύθηκε στο www.mydiagonismoi.gr καθώς και στην σελίδας μας https://www.facebook.com/diagonismoiapp Δείτε τον διαγωνισμό σας http://www.mydiagonismoi.gr/contest_link.php?id=2306

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το σορτσάκι!!καλά κι εγώ με το που μπαίνω σπίτι βάζω αμέσως πυτζάμες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tι γλυκούλι που είσαιιι!!
    πολύ γλυκό και το σορτσάκι!!
    Φαντασου το και φορεμένο κάτω από αέρινα φορέματα να φαίνεται η δαντελίτσα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικοοοοοο το Δωροοοοοο σου !!!!!!!!!
    Καλο Καλοκαιρι !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είστε γλύκες και τα δύο! Σε θέλει ο φακός... να το κάνεις συχνότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εμένα μου αρεσουν πολύ τα pj style ρούχα! Ειναι τόσο άνετα αλλά και στυλάτα! :)) Πολύ ωραίο το outfit Κοραλλία μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι γλυκούλα :) Το girly στυλ σου πηγαίνει απίστευτα!!
    Σ'ευχαριστούμε και για τον διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο SaveAndWin.GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/ylKvj

    Καλή Επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο outfit! Τα έχω βάλει στο μάτι αυτά τα γλυκούλια σορτσάκια από τότε που τα έδειχνε η Zoella στο κανάλι της! Πρέπει να αποκτήσω ένα επειγόντως :)
    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι πολύ γλυκεια ωραίος διαγωνισμός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο outft! και εσύ μια κουκλίτσα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να κάτι που δεν είχα σκεφτεί να σου πάρω ποτέ! Πυτζάμες! Το επόμενό σου δώρο θα'ναι ρε, στο λέω, χαχαχα! Πολύ άνετο outfit!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ακολούθησα όλα τα βήματα
    τέλειο δώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάθε νέο outfit post είναι καλύτερο απ' το προηγούμενο!! Πολλά μπράβο!! Τι υπέροχο αέρινο σορτς!! Σου πάει τρελά!! Και το background μου αρέσει πολύ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίο άρθρο,και το outfit σου ακόμα καλύτερο,έχεις τέλειο στυλ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή