My Daniel Wellington Watch!

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα έγραφα αυτό το post. Δεν θα μιλούσα δηλαδή για κάποιο αξεσουάρ και πόσο μάλλον για ένα ρολόι. Μετά πάλι σκέφτηκα: κάνω τόσα review για προϊόντα ομορφιάς, γιατί να μην κάνω ένα για το αγαπημένο -δεν-το-βγάζω-από-πάνω-μου- ρολόι? Το είδατε στο Holiday Gift Guide και σας άρεσε πολύ! Ε να, όλα οδηγούσαν εδώ, τι να έκανα?

Είναι το Classic Bristol από τη γυναικεία σειρά του Daniel Wellington με σκούρο καφέ δερμάτινο λουράκι και rose gold λεπτομέρειες. Έρωτας από την πρώτη ματιά, πολύ καλοφτιαγμένο αν και αρκετά ελαφρύ και διαχρονικό λόγω του κλασσικού σχεδίου του. Το φοράω καθημερινά και με τα πάντα - από πολύ casual μέχρι πολύ formal ντύσιμο. 

Εξαιρετική επιλογή για δώρο σε αγαπημένα πρόσωπα ή και σε σας τους ίδιους. Κανείς δεν κρίνει εδώ πέρα.

Για 15% έκπτωση εκμεταλλευτείτε τον κωδικό holidaycorallblogs. Συν το free worldwide shipping!

Πείτε μου, φοράτε ρολόι σε καθημερινή βάση ή δεν είστε τόσο δεμένοι με το χρόνο?


18 σχόλια:

  1. Ενταξει ειναι υπερτελειο ακριβως στο γουστο μου, και ψαχνω να παρω ενα ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω είναι τέτοιο το σχέδιο που ταιριάζει σε όλα τα γούστα και στυλ! :)

      Διαγραφή
  2. !!!!!Δεν μπορώ χωρίς ρολόι. !!!!!
    Κ γω από τότε που πήρα το michael kors 5263 δεν το βγάζω από πάνω μου!
    Πολύ ωραίο κ κλασικό και το δικό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια από τα ίδια είμαι time bound!
      Αα το έψαξα και το δικό σου και είναι πολύ όμορφο! :)

      Διαγραφή
  3. Με γειά! Είναι τέλειο βρίσκεται στη wish list μου πολύ καιρό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο και υπέροχη φωτογραφία! Το τέλειο κλασσικό μαύρο ρολόι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο και κλασικό!! Προσωπικά δεν φοράω, όχι γιατί δεν είμαι δεμένη με το χρόνο, απλώς πάντα έβαζα κάτι άλλο πιο πάνω στη wishlist μου. Αλλά μια από τις επόμενες αγορές μου θα είναι σίγουρα ένα κλασικό ρολόι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι ολοκληρώνει πολύ όμορφα ένα look οπότε στο συνιστώ ανεπιφύλακτα να επενδύσεις σε ένα! :)

      Διαγραφή
  6. einai uperoxo kai m aresoun toso ta rologia alla dn ta foraw sunexeia. genika me enoxloun ta accesorries sta xeria mou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπέροχο, θέλω πολύ να παρω ένα, και εγώ δεν αντέχω χωρίς ρολόι, νιώθω πως κάτι λείπει από το ΄χερι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πανέμορφο και τόσο τόσο chic! Καλορίζικο! :D
    Φιλάκια Κοραλλία! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή