A warm welcome!

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Hi everyone!

Since the name of my blog doesn't suggest what it's about, I wanted to say a few words in my first post just to help you understand it a bit better.

I'm a 20 year old university student from Greece and I've been watching beauty videos on YouTube and reading Blogs for about 2 years now. So, I decided to create my own blog to write on topics such as makeup, hair and fashion. I'm open to requests, too!

The posts are going to be written in both english and greek so that everyone can read them.

Hope you like it!




Γεια σε όλους!

Μιας και το όνομα του Blog μου δεν αποκαλύπτει το θέμα του, θα ήθελα να πω δυο λόγια γι' αυτό στο πρώτο μου post ώστε να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται.

Είμαι 20 χρονών και σπουδάζω στο πανεπιστήμιο. Εδώ και δυο χρόνια βλέπω videos στο YouTube και διαβάζω Blogs και έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω το δικό μου. Η θεματολογία του θα περιλαμβάνει makeup, μαλλιά και μόδα. Ακόμα, είμαι ανοιχτή και στις δικές σας προτάσεις!

Εκτός από αγγλικά, θα γράφω και στα ελληνικά.

Ελπίζω να σας αρέσει!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου