Outfits: Leggings! (part 1)

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014


Ίσως το trend που φορέθηκε και αγαπήθηκε περισσότερο φέτος. Τα printed leggings. Γιατί όμως μιλάω σε παρελθοντικό χρόνο? Λάθος! Δεν νομίζω να σταματήσουν να φοριούνται και την άνοιξη θα δούμε και πιο λουλουδάτα σχέδια! Looking forward to it!

Τα λατρεύω και όσοι με γνωρίζουν προσωπικά ξέρουν ότι φέτος τους έδωσα να καταλάβουν! Εγώ που φορούσα μόνο jeans και παντελόνια! Είναι καλό να τολμάμε πού και πού και ιδιαίτερα όταν φοράμε κάτι που μας εκφράζει! Δεν μπορώ να βρω κάτι αρνητικό για τα κολάν, είναι άνετα και συνδυάζονται με τόσα πολλά!

Σχεδιάζω να κάνω 2 post με αυτά εξού και το part 1 του τίτλου!
 


  
Παρόλο που το print του κολάν (κίτρινες φωσφορίζουσες νυχτερίδες!) κάθε άλλο παρά διακριτικό είναι, δεν ήθελα να κάνω τη σίγουρη επιλογή δηλαδή ένα top σε ουδέτερο χρώμα κι έτσι διάλεξα ένα berry που είναι και από τα πιο hot χρώματα της σεζόν.

Leggings: δωράκι από τη Μαριάννα που το πήρε από chictopia, λεπτομέρειες δεν γνωρίζω διαφώτισέ μας αν το δεις έγκαιρα!
Sweater: H&M
Boots: Tally Weijl
Necklace: SheInside
Nailpolish: Seventeen 49

Special thanks στο Γιάννη <3 για τις φωτογραφίες και την υπομονή του και στο ΕΜΠ για το υπέροχο background! 

Σας άρεσε? Να βάλω μπρος και το part 2? :)


36 σχόλια:

  1. Τι όμορφη!! 'Ολο το outfit φανταστικό!!! Εντωμεταξύ έχω ένα πουλόβερ απο Stradivarius με γλάρους πάνω ολόιδιο με το κολάν!:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λούσυ μου!
      Το πουλόβερ πρέπει να είναι φανταστικό, ανέβασε καμιά pic να το δωωω! :)

      Διαγραφή
  2. Πόσο τέλειο κολαν! Batman <3
    Υπέροχη είσαι!

    α giveaway στο blog μου!
    Join!
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθω σούπερ ήρωας όταν το φοράω χαχαχα!
      Φιλιά Εύα μου! :)

      Διαγραφή
  3. Ρε συ πόσο τέλειοοο!!και το κολάν και ο συνδυασμός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κούκλα και οι φώτο τελειες!! Eιχαμε πάρει μία μικρή γευση από instagram, και το περιμέναμε! :D Πολύ ωραιο το αποτέλεσμα! Αναμένουμε και το part 2! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα το θυμάσαι! Άργησα να το ανεβάσω λιγάκι! Ευχαριστώ τόσο πολύ Βασιλική μου! Φιλιά και σε σένα! :)

      Διαγραφή
  5. σου παει πολυ αυτο το στυλ.μου αρεσε πολυ ο συνδυασμος!και ναι θελουμε κ αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚουκλαρΑ -κορμαρα και στυλ άρα !!!!! Αγαπω πολυ τα κολάν και εγω !!! Ειδικα σε τέτοιους συνδυασμούς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύυυυυ ωραίο Κοραλία!! Μπράβο!! Μου άρεσε πολύ ο συνδυασμος και το κολάν ειναι καταπληκτικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα έχεις συνδυάσει απίστευτα!
    Από την κορυφή μέχρι τα νύχια, τέλεια όλαα!
    Και δεν είναι η πρώτη φορά Κοραλλία μου!
    Φιλια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο με έκανε χαρούμενη το σχόλιό σου! Ευχαριστώ Μάρω μου :)

      Διαγραφή
  9. xaxax τι γλυκόοοοο κολάν!!!!!!!!!
    Και τέλειο πουλόβερ,φανταστικό χρώμα!!!!!!
    Υγ...Πολυτεχνειούπολη??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία όλα Κοραλλία μου! Κούκλα!
    Εννοείται ότι θέλουμε και άλλο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1ον : τέλειο κολάν και τέλειο outfit!
    2ον : φυσικά και θέλουμε part 2!
    3ον : πόσο τέλειο background?
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα ευχαριστώ τόσο πολύ Βάσω μου! Προσπαθώ να τα κάνω όσο πιο ωραία γίνεται και αφού μου λες εσύ για το background χαίρομαι πάρα πολύ! <3

      Διαγραφή
  12. Chiwish είναι το μαγαζί/μάρκα του κολάν! Τέλειο πάνω σου, χαίρομαι που δεν πήγε χαμένο και σ'αρέσει κιόλας! Λατρεύω το χρώμα της μπλούζας! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο μ' αρέσει? Τέλειο είναι και φυσικά δεν θα πήγαινε χαμένο! Όχι πες μου, τι μου έχεις δώσει και πήγε χαμένο? :D Love you!

      Διαγραφή
  13. Πόσοοο τέλειο outfit!!! Κοραλλία μου είσαι κουκλάκι!! Κι εσύ, και το κολάν και το κολιέ!! Πόσο υπέροχα τα ταίριαξες!!! Περιμένουμε κι άλλα τέτοια post!! :D :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντινάκι μου είσαι τόσο γλυκιά! Σ' ευχαριστώ! Θα κάνω, θα κάνω κι άλλα! <3

      Διαγραφή
  14. Κουκλα Κοραλλια μου τελειο το look, εχεις πολυ ωραιο στυλ...κι αυτο το κολαν +_+ το θελωωωω (μιλησε η batwoman μεσα μου :P)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ιδιαίτερο! Αν βρεις παρόμοιο (δεν είναι από Ελλάδα δυστυχώς) άρπαξέ το!

      Διαγραφή
  15. Τέλειο τ οOutfit σου!!
    Έχεις βραβείο πέρνα να το παραλάβεις!!

    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ευχαριστώ για το βραβειάκι και τα καλά σου λόγια! :)

      Διαγραφή