The Body Shop Haul!

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Δεν πιστεύω να μην πήρατε είδηση το 10ήμερο προσφορών που ξεκίνησε πέρσι και όπως φαίνεται ήρθε για να μείνει? Επειδή λοιπόν χρειαζόμουν ένα-δυο πραγματάκια επισκέφτηκα το The Body Shop και όπως θα καταλάβατε μόνο με άδεια χέρια δεν έφυγα!


1. Tea Tree Facial Wash (σας έχω μιλήσει γι' αυτό εδώ
2. Colour Crush Nailpolish in Gorgeous Grey
3. Vitamin C Facial Cleansing Polish

Δεν μπορούσα να μην πάρω και 4 δειγματάκια να δοκιμάσω:
4. Wild Argan Oil Rough Scrub
5. Seaweed Purifying Facial Cleanser
6. Wild Argan Oil Body Butter
7. Vitamin E Sink-in Moisture Mask

Η αγάπη μου για το The Body Shop μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Δεν υπάρχει προϊόν τους που να μη μου άρεσε μέχρι στιγμής. 

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά? Τι άλλα ψώνια κάνατε αυτές τις μέρες?

31 σχόλια:

  1. Τα the body shop είναι αγάπη βαθιά και παντοτινή!!!! Έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο βερνίκι, έχει άψογη απόδοση το χρώμα και μεγάλη διάρκεια! Μου κράτησε 1 εβδομάδα περίπου χωρίς να έχουν πάθει σχεδόν τίποτα! Έχω δοκιμάσει και καθαριστικά προσώπου απο άλλη σειρά όμως, είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη! Θα σου πρότεινα το προιόν που είναι και για ντεμακιγιάζ και για καθαρισμό απο τη σειρά με τη βιταμίνη e, αφαιρεί αμέσως το μακιγιαζ χωρίς πολύ τρίψιμο και δεν αφήνει τελείως αφυδατωμένο το δέρμα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόταση! Με κάνεις να θέλω να βάλω το βερνίκι αυτή ακριβώς τη στιγμή στα νύχια μου! Χαχαχα, θα είναι το επόμενο που θα φορέσω και θα το δείξω σίγουρα σε κάποιο nail of the day post! :)

      Διαγραφή
  2. To facial wash με tea tree το έχω βάλει στη wishlist μου, έχω διαβάσει ότι είναι ιδανικό για ακνεϊκές επιδερμίδες!! Με 'γεια σου, να τα χαρείς όλα! Εγώ αυτές τις μέρες τα μόνα ψώνια που έκανα είναι μερικά Χριστουγεννιάτικα <3 Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πάρεις ένα προϊόν πρέπει να πάρεις το συγκεκριμένο! Είναι το καλύτερο facial wash που έχω δοκιμάσει με διαφορά! :)

      Διαγραφή
  3. The Body shop είναι από τις αγαπημένες μου εταιρίες, και μένα μου άρεσαν όλα τα προϊόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τώρα! Φιλιά Κοραλλία =]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχεις δοκιμάσει ξανά κάτι από τη vitamin c σειρά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, είναι το πρώτο που δοκιμάζω και το έχω βάλει μόνο μια φορά :/
      Προορίζεται για θαμπές επιδερμίδες οπότε φαντάζομαι κάνει το δέρμα πιο λαμπερό :)

      Διαγραφή
    2. Εχω κάνει review για τη σειρά αυτή. Συγκεκριμένα για το scrub & face cream. Δυστυχώς με είχαν απογοητεύσει πλήρως. Δες κι εδώ:
      http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2012/10/review-body-shop-vitamin-c-daily.html
      Ελπίζω σε σένα να "κάτσει" καλά!

      Διαγραφή
  5. Νιωθω σαν εξωγηινος, το πιστευεις οτι δεν εχω παρει ποτε κατι απο το the body shop? :O απλα δεν ετυχε ποτε να μπω σε μαγαζι τους χαχα, θα παω καποια στιγμη σιγουρα...Με γεια σου Κοραλλια μου τελεια ολα, το βερνικι εχει φοβερο χρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν ένα χρόνο τα ανακάλυψα κι εγώ και τα ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή! Να πας, να πας! :)

      Διαγραφή
  6. απορω πως συγκρατηθηκες και πηρες τοσα λιγα..εγω καθε φροα που παω γινεται πανικος..χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απορώ κι εγώ με τον εαυτό μου, πραγματικά! Τα ήθελα όλα! :D

      Διαγραφή
  7. με γειαααα!!!ακομη δεν εχω παρει τιποτα απο tbs!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. latrevw to tea tree wash! egw sinithws tsakizw ta body butter tous :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με γεια σου το καθαριστκό προσωπου θα ήθελα να δοκιμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ηλιάνα μου έχω την εντύπωση πως το έχω κάνει αυτό το tag! Όπως και να χει ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες! Φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γεια σου!!! Εγώ δεν έχω πάρει και πολλά για πρόσωπο, αλλά όσων αφορά το σώμα έχω δοκιμάσει άααπειραα και τα λατρεύω!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το αλλάξουμε αυτό! Καλά αυτά που έχουν για το σώμα δεν παίζονται :)

      Διαγραφή
  12. Το μανό φαίνεται πολύ ωραίο, ψάχνω αρκετό καιρό μία ανάλογη απόχρωση! :)
    Χρησιμοποιώ το scrub από τη σειρά Tea Tree Oil και είναι πολύ καλό, να το δοκιμάσεις!

    Diana P. | Cups & Roses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ρε συ ήμουν έτοιμη να το πάρω αλλά είπα να δοκιμάσω κάτι από σειρά που δεν είχα ξαναδοκιμάσει! Έπρεπε να πάω στα σίγουρα γιατί λατρεύω Tea Tree Oil! :)
      Το μανό είναι φανταστικό θα το δείξω και καλύτερα σε nail of the day post!

      Διαγραφή
  13. μου αρέσουν και μένα πολύ τα body shop, ειδικά οι κρέμες σώματος που έχω και αδυναμία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όλα!!Αγαπάμε body shop!!
    http://beautyholics2013.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο για τη φιλοσοφία τους είναι να μην τα αγαπήσεις? :)

      Διαγραφή